Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2010 08:52 - Любовта ти има цена
Автор: jenipopova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 480 Коментари: 0 Гласове:
0



Трудно е да повярвам...позволих ти да стигнеш твърде далеч...до сърцето ми,но усетих колко си студен!...А в мен гореше огън...Всеки път щом те погледна очите ми се пълнят със сълзи...Нарани ме,боли и не мога да си поема дъх.Димът се губи в тъмното пространство,както ти се игуби за мен.Паля втора цигара с надеждата да не угасне...Ще те забравя ли?Кажи ми?! Колко още сълзи да изплача,за да те имам,кажи?!Знаеш ли колко боли?Останах сама с мечтите,които ти дълбоко разруши...Сърцето почти е спряло,от мъката превило моите гърди....Дори и тялото изстива бавно,вледенено от твоята студенина....Няма какво да ти предложа вече,всичко в мен умря...Явно твоята любов си има цена,която аз не мога да платя!!!
 Обичах те-доволен ли си?Давах всичко за теб-стигна ли ти?Никой друг не поглеждах освен теб-това искаше нали?Но не!!!И това не ти стигна!Защото то вчера за теб бях всичко,а днес дори не се поглеждаме...Защо?И аз не знам...Нарани ме жестоко,но и теб ще те боли както мен!!!



Тагове:   цена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jenipopova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 52170
Постинги: 38
Коментари: 17
Гласове: 84
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930